CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday 17 December 2015

Cordyceps Sembuhkan Diabetes dan Kanser

Salam semua..
 Harapnya sihat la hendaknya. Amin2.

Harini terasa nak kongsi tentang 1 produk yang saya rasa agak ajaib dan agak pelik jugak sebab kenapa selama ini tidak pernah tahu tentang kewujudan produk ni. Jika dapat tahu lebih awal mungkin banyak benda boleh diselamatkan but.. yelah KALAU itu tak boleh dipersoalkan.. pasti ada sebabnya kenapa Allah lambat sikit jodohkan produk ini dengan kami. Ia mungkin agak terlambat bagi kami tapi tidak anda.

Al kisahnya mak saya adalah pesakit Diabetes sejak 28 tahun lalu. So ofkosla saya tak dapat nak menginsuranskan beliau.. segala urusan hospital hanyalah di hospital kerajaan dan klinik2 swasta yang kami mampu biaya. Hosptal swasta belum mampu lagi.. sampaila mak saya terpaksa menjalani dialisis pada tahun lepas.

Nak dijadikan cerita mak terjatuh dan terluka sedikit sahaja di bawah jari kakinya raya yang lepas ni bulan July 2015. Now ni dah Dec 2015. Tak sangka luka yang sedikit itu tak berjaya pulih merebak, bernanah, melepuh dan mereput. Sehinggalah sampai tahap 2 jari kaki mak terpaksa dibuang untuk mengelakkan jangkitan itu merebak ke tempat lain. Sangka kami kaki mak akan pulih, namun jangkaan kami meleset. Jangkitan merebak lagi ke jari sebelahnya.

Pada ketika ini aku dah mula tersentak dan mencari jalan alternative. Rasanya tak boleh hanya berharap dengan ubat hospital. Saya try 1 produk ni, terbang rm600++ untuk sebotol spplement yang kecil sahaja. Sebenarnya saya percaya produk itu juga bagus cuma mungkin faktor keserasian dan masalah mak yang dah berhadapan dialisis seminggu 3 kali menyebabkan badan mak tak dapat nak menyerap khasiat dari supplement itu sepenuhnya. Jari kaki mak yang ke3 telah dipotong. Kami pasrah. Kesian mak sedih dan sakit setiap hari.

Hampir 1 bulan berlalu dan keadaan kaki mak semakin teruk. Teringat tentang cerita adik yang mengatakan ada hamba Allah yang menyarankan 1 tempat berubat di Ayer Hitam Johor. Banyak kes macam mak terus sembuh katanya. Cuma kos rawatan di situ agak mahal. Apa pilihan yang ada, duit boleh dicari. Tak sanggup tengok kaki mak dipotong.

Sebenarnya rata-rata kisah pengidap kencing manis jika terluka di bahagian kaki, ending ceritanya sama sahaja. Mula2 potong sikit lepas tu merebak. Bawa ke hospital kerajaan, last2 memang kene potong sampai parat lutut. Story mory yang sama. Saya pun baru tau. Baru tahu selepas mak dimasukkan ke hospital dan tiada apa2 prosedur yang dibuat melainkan tunggu kebenaran kami untuk potong kaki mak sampai parat lutut. Kami minta discaj. Rupanya memang bukan cerita palsu yang dijaja2. Ini hakikat yang kami sendiri hadapi.

Jadi, adik bawa mak ke pusat rawatan tersebut. Ok cubalah trial set untuk 10 hari sahaja. RM310. Lepas tu cuci setiap hari kat sana rm30 sehari. Pengsan. Bangun dari pengsan pun tetap kene bayar kos tu. Kejap je 10 hari tu berlalu. Nampak kesannya makin ok. Sebenarnya Pak Tam ( Pengendali pusat rawatan tersebut ) ada menyediakan 3 pakej. Next pakej adalah RM790 utk 1 bulan atau yang lebih jimat RM3500++ untuk harga kilang yang boleh bertahan dalam 7 bulan. Harga memang bole meninggal dengar terutama bagi aku yang rakyat marhean ni. Kene ambil pakej kilang kalau nak jimat. Ketika ini keputusan memang berbelah bagi. Bukan kerana keberkesanan yang diragukan tapi faktor kewangan. Bole buat downpayment kete ni atau moto sebijik. Tanam kangkung berapa ekar ni baru dapat cover balik kos ni.

Nak dijadikan cerita, tengah berbincang2 tu adala 3 orang hamba Allah yang baru datang. Nampak mereka berbual dengan Pak Tam dan gitu gini bla... bla.. bla.. saya tak amik port. Rupa-rupanya dalam masa 10 hari tu adik saya ada perkenalkan produk tu kat patient yang senasib dengan mak  masa kat hospital. Dia datang dan ambil juga trial set 2 hari yang lepas. So, yang baru datang tadi rupanya adalah orang yang sama, datang semula dan ambil pakej yang RM3500++ tu. Biar  BETUL??

Ye betul. Sebab nampak terus kesannya. Ada daging yang baru tumbuh di kawasan kaki patient tu. Baru 2 hari beb! Mak saya dah 10 hari tapi progress agak slow. Rupa-rupanya bila discuss balik progress mak slow sebab mak dah dialisis. But still memang bole baik but really takes time. So if kita beli yang pakej sebulan2 tu, 4 bulan je dah RM3200. Belum masuk kos cuci dan duit minyak berulang setiap hari.

Ok. last2 carik talian hayat. amik kos kilang. RM3500.

Kenapa saya boleh percaya?

Seriously saya susah nak percaya. Apatah lagi adik saya. Kami ni anti MLM. Produk ni MLM ye.

TAPI...

Sebab kami dah saksikan sendiri testimoni di depan mata kami sendiri.

cube tengok ni.



Gambar di atas tu. Dah jumpa dia secara personal masa bawa mak buat rawatan di sana. Beliau memang nampak normal sehinggalah tahu kisah sebenar beliau sebelum berjumpa dengan Cordyceps ni. Menderita sakit kulit bertahun2 lamanya.




Ni saya besarkan caption pada gambar tu. Itulah Pak Tam pemilik pusat rawatan di Ayer Hitam tu. Mendengar pengalaman beliau secara face to face memang agak mengkagumkan. Jika anda pergi ke pusat rawatan beliau, di dinding2 tu penuh dengan gambar testimoni yang beliau rawat sendiri. Bukan gambar ceduk2 dari pakcik google ye. Semua ada di HP beliau dari rawatan hari pertama sehinggalah sembuh. 

Bagaimana kami tak percaya?

Khasiat cordyceps ni sangat banyak. Cuma saya simpulkan dalam bahasa yang sangat mudah ialah ianya sangat2 bagus untuk pesakit diabetes dan Kanser. Boleh sembuh 100% dengan mudah jika belum dialisis. Cordyceps adalah agen yang melawan sel2 kanser dengan sangat cepat. 

Produk ni Halal dan lulus KKM.

Mahal? Memang agak mahal. Tapi kalau banding dengan kos rawatan di hospital swasta dan harga kesihatan, ianya jauh lebih murah. Sebab itu saya sanggup menaip panjang2 di pagi2 buta ni sekadar untuk berkongsi cerita. Saya tak nak korang TERLAMBAT tahu dan terlambat cuba selamatkan insan2 yang anda sayang.

Ni sedikit sebanyak yang sempat saya scan n upload. Selebihnya korang boleh google carik.











Ok. Tu je. Setakat hari ini mak saya masih dalam rawatan dan InsyaAllah kesan semakin positif.
Doakan. Maaf tiada gambar kaki mak sebab ngeri.

Jika ada berminat nak cuba trial set boleh juga pm saya 019 7700 490 Art
                                                                                        019 332 9297 Khalid
                                                                                        011 1071 1200 Ramle

Nak lebih detail tentang produk boleh tengok di laman official AHB..
klik SINI

Ni senarai harga produk2 tu.. Trial Set RM290

Niat bukan nak menjual sangat but Highly recommended.

InsyaAllah.

Amin2. Ini sekadar Ikhtiar. Dia juga yang menyembuhkan.

Wassalam.


0 comments:

Post a Comment