CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Tuesday 24 November 2015

Servis Lipat Baju di Melaka

Salam semua... maaf ler 5 abad tak update blog.. dulu penulis sekarang pelipat.. eh.. gitu plak.. hehe

Sebenarnya cita2 dari seawal darjah 6 aku nak ada bisnes sendiri.. nak ade kedai sendiri.. so Alhamdulillah.. bisnes yang mmg aku dah lama mula start dr tingkatan 2 kot x silap jual2 makanan kat asrama... ahh legen tu.. hahaha... sambung ke u.. sampaila ke time kerja.. jadik sales people n last sangkut hatinya sampai sekarang kat prudential.. always listening always understanding.. gitu kan.. pejam celik pejam celik dah 7 tahun.. tapi aku bukan agen yg hardcore... kalo hardcore dari tahun lepas lagi aku dah jutawan... ahahaha.. so bukan salah pru tak bagi agen dia kaya.. ni sume salah aku sebab sibuk sangat nak kawinla.. beranak tak putus2... ade aje alasan dan musababnye.. tapi  masa mula2 buat aku buat betul2 tau.. tak caye tgk almari rumah aku.. penuh piala achievement dr Pru.. Eh kjap aku ni nak cerita apa sebenarnya ni... ahahahaha.. lari tajuk beb... nak lipat kan... ok2.. ahahaha.. menulis time pagi2 bute memang cenggini jadiknye.. kul 5 pagi beb ni...

okeh alkisahnyer.. aku pindah melaka.. jadual terlalu pack.. aku kene ulang alik melaka batu pahat ke opis pru.. kt melaka aku ade uruskan kilang sampaila kain baju menimbun2 sampai nak carik baju tak jumpa.. aku stress... siyes stress.. yela balik keje dah penat.. nak layan budak2 makan main belajar kemas balik sepah2 yang diorg buat, masak etc... dah namanye pun mak budak kan..

haa.. saper ade baju banyak2 macam ni sila angkat tangan.. kite geng.. ahahaha.. ini untung 1 bakul jer..
kalo dah tak muat bakul ni cam mana? 2 bakul masuk bakul ke 3 boleh koma tau! ahahhaaha

so penat aku google carik servis ni kat melaka x jumpa.. kalo jumpa pun persendirian yg buat rumah tp ofcosla jauh dr rumah aku.. kalo jiran aku bole tlg lipatkan baju aku mmg takkan wujudla kedai aku ni... ahahhaa... perancangan Allah tu kan lebih indah..

Tensen punye pasal tu yang aku bertekad untuk membuka... jeng jeng jeng...
kedai Lipat Baju Seriwalis kat Bandar Baru Sungai Udang.. aku bukak betul2 sebelah kedai laundry 24hrs.. kedai tu aku buat untuk melipat segala apa yang boleh dilipat.. lipat baju lipat kain lipat cadar lipat stokin lipat seluar haaa lipat ape lagi.. gosok baju pun ade sekali..



The best part aku ade buat sekali sewa baju murah2.. siyes murah sebab harga start dr RM20 beb! ade baju pengantin, dinner, nikah, baju tradisional dan banyak lagi yang akan datang.. sebab konsep aku mudah je.. sape2 ade baju cantik2 tersorok kat dlm almari tuh.. nak jual syg tapi kalo nak pakai plak tak kene waktu.. meh sini letak kat kedai hakak.. perkongsian keuntungan okeh.. ade org sewa sama2la kite untung.. xde orang sewa hakak takdela nak kenekan sewa ke ape2 ke kan.. canggih tak? sila angguk ye.. hehe

so ape kesan dan contoh2 lepas dilipat?

syomel tak... ni lepas siap lipat..pastu kami akan packing utk ready hantar ke rumah customer or customer pick up sendiri..

Harga? okey RM1.80 sahaja sekilo.. dan berita baiknya sempena pembukaan ni hakak bagi promosi RM1 sahaja sekilo okey.. siap ade amik dan hantar sampai depan pintu rumah hokey.. jangan memain.. tapi untuk warga melaka jela ( tak termasuk jasin.. jauh sgt ) caj penghantaran ikut kawasan.. melaka besar beb.. mati kekeringan hakak kalo kene amik jauh2 utk lipat baju korang tapi xde claim duit minyak... dahla singgit sekilo... ahahahha

ok sebenarnya ade laman web rasmi untuk lipat baju ni... cuma update kat sini sebab hakak lebih suke menyampaikan sesuatu dalam mode relax.. penat wei jadik mode profesional manjang ni... ahahahhaa..

ok so kalo nak tgk official laman web kite bolek klik kat bawah ni..

www.lipatbajuseriwalis.webs.com

ni fb pages kite

lipat baju seriwalis

ok jumpa lagi next entry!!! Nak subuh ni.. babai



0 comments:

Post a Comment