CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday 28 June 2015

AIR BENTEN HIJAUUUUUU!!!!

Salam semua...

Selamat menyambut Ramadhan Kareem.. Biasanya setiap kali menyambut mesti ade projek... daripada projek dulu biasanya memang kuih raya... pastu Doyan Crepe... Tahun ni ada kelainan... iaitu air raya!! Hehhehehe

Okeh ini dia Air Benten...
Ada plak orang tanya.. nape namanya Benten? Simple answer.. sebab dia Hijauuuuuuuuu... hehhee..


Ni kordial nya... RM5 sahaja ok..

Boleh dipelbagaikan untuk memberi kelainan dalam juadah berbuka pose atau bagi tetamu ada rasa WOW sikit... haaa gietu...

Haaa... terliur tak... bese kan susah nk buat air Kathira.. haaa ni express punya tau.. BENTHIRA! 
Cuma tambahkan benten +susu pekat + selasih + kembang semangkuk...
Alah.. kalo maleh sgt nk carik sume tu.. bancuh ngan susu je pun da sodap!

Nak lagi resepi?

Boleh campurkan ngan soda..
Boleh campurkan ngan asam boi...
Boleh campurkan ngan cincau...
Boleh campurkan ngan susu cair...

Macam2 kan? 

Ni kawan aku tengah try nak buat kek Benten plak... Arghh tak sabar aku nak merasanya...

Soklan CEPUGANGSA...
Air ni perasa apa??
Alah rm5 je pun.. cube jela... susah aku nak terangkan rasa apa.. yang pastinya sekali rasa memang tak boleh berhenti nak bancuh siap2 letak kat peti ais... nyum2!!

Nah kat sini aku tepek testimoni yang dah rasa air hikmat ni... hehhehe..
Aku tepek sikit jela.. kang muntah hijau plak korang baca... 






Cukupla dulu ye...

Owh ye.. ramuannya.. aku tak sempat tulis kat sticker botol aritu..
Ramuan : Gula, pewarna dan perisa yang dibenarkan..
Itu je... ade org tanya.. ni ade khasiat pape tak..
Ikhlas aku cakap.. Ade.. Buat hilang haus.. hahahha... ok.. tak kelakar.. 

So bagaimana nak dapatkan??
Untuk bulan pose ni..
Ni lokasi yang boleh dapatkan barangan secara terus..
1- Bazar Ramadhan tepi Dewan Jubli Intan Bp
2-  Bazar Ramadhan Banang jalan ke tanjung labuh berhampiran Petronas
3 - Bengkel kete Jis Auto Parit Besar Bp
4 - Uthm 
5 - cod available di Bp pada hari2 tertentu time aku blk bp jela... bese aku akn announce bila di fb
6 - cod di Melaka adalah di area Sungai Udang dan Bukit Rambai... 


Ok itu je buat kali ni.. boleh ikuti perkembangan saya di FB Art Seriwalis
Atau
Boleh direct contact ART di 177997547..

THANKS TIDAK TERHINGGA PADA SEMUA YANG MENYOKONG!!! 




0 comments:

Post a Comment