CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Monday 28 January 2013

Hero ku Tepung Gomak!

Salam semua... Ahlan wa sahlan pada yang pertama kali menjengah teratak hamba  ini.. speaking arab seh.. hehe..

So, nak dijadikan cerita.. di hujung minggu yang damai... hero2 ku yang 2 orang tu tak reti2 nak tido.. sayang betul mata mereka untuk melelapkan mata... so kitorang pun ambil la inisiatif masuk bilik, bukak air cond and cube tidurkan diorang. Akhirnya kitorang yang terlelap. Bila aku tersedar tu budak2 ni dah kikikikiki ketawa sepenuh perasaan kat luar bilik.. si adik tu terhibur sangatla gaknye ngan karenah abangnye... hmmm... xpelah... aku pun ke dapur nak siapkan untuk minuman petang ngan standby untuk buat lauk malam.. senyap sekejap diorang ni... aku sambung keje lagi.. tetiba aku terdengar suara si adik... kikikiki ketawa beria... hmm.. dalam hati... ape lagi la gaknye si abangnye Asyraf tu buat kat adik dia...tiba2 rasa tak sedap ati... pegila kejap menjenguk...

Apa yang jadik? Dari jauh aku da nampak si abang Asyraf tengah tuang bedak kat betul2 dekat ngan kepala adiknye Azad dan nmpak dah sekeliling tempat tu dah dipenuhi dengan BEDAK! aku pun apelagi... menjeritla... ASYRAF!!! Si asyraf terus lari ketawa ngekek2 bawak bedak tu.. tak sempat lagi aku nak meneruskan jeritan tu, terhenti seketika gara2 ternampak kepala dan muke si adik dah penuh ngan bedak!!!


Dengan tersengih2 si Azad ni memandang muke aku... memang terus gelak ar aku apelagi...

gembira betul ek tengok diorang ni...

So memperkenalkan Otai tepung gomak....






Memang tak jadik nak marah...

Tengokla ni siap berposing lagi... Perghhhhh!!!! Anak.. anak...

aku siap amek gambo diorang ni aku sambungler keje aku balik...

Aku bersihkan sikit2 je kat muka azad.. pastu aku tinggalkan gi dapur..

Tak lama lepas tu aku dengar laki aku plak panggil aku... Umi!  nape ngan anak ni???

Haaa... tu dia.. dia da tau da... aku wat bodo je... biar dia tengok MOMENT tu... and guess ape yang ade kat kpala hero dia tu... hehehehe...

So... tu jelah ye untuk arini... hope u all enjoy it... untuk anak2 ku... mungkin satu hari nanti korang da pandai baca blog ni... tengokla sendiri ye karenah korang ni... ni baru yang masam2 manis... belum yang betul2 masam lagi... hahahaha.. k la sayonara... chowchinchow... Wassalam...




0 comments:

Post a Comment