CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday 25 August 2011

Kuih Raya... Alahai kuih raya...

Lama tak update.. tak sempat2.. dalam kpala tu da berlegar2 da mcm2 aku nak tulis kat blog aku nih... yelah tgk blog org lain mcm meriah je.. ni aku nk study2 utk meng'upgrade'kn blog pun xdok masenye.. ni pun ngah tunggu kuih aku tgh dibakor jap dlm oven.. Today menu is Almond London... my very2 feveret kuih.. tiap2 tahun aku x miss buat kcuali tahun lpas... sbb.. hehe.. seminggu masuk wad sebab denggi.. esoknye nak raye arini baru kuar.. hihi..



nyum2.. puas ati tul dapat buat sendiri nih.. ni dah kuih ke 5 yg bjaya disiapkan... another two waiting for tomolo... yeahhaa.. ni da kul 3.32 pg.. dasat tak.. hehe.. arini ade meriah sket sbb en Adha itu telah dtg dengan membawa isterinya untuk sama-sama membuat ini kuih... lalu cecah la smpai dekat2 kul 3 tadi.. gara-gara dia nak capaikan targetnye nak buat sepenuh balang besar yang bole muat beras 10 kg tu. hahahha... k la.. aku da x larat... chow chin cow!

1 comments:

sahida

nak satu balang, bleh?? ngehehe..;)

Post a Comment